Parkavimo-sistema.lt logotipas

Padangų montavimas, balansavimas (su rato nuėmimu ir uždėjimu)

Motociklo padangų montavimas, balansavimas

 

Ratus nuimsime patys, patikrinsime guolius, ratlankio tiesumą, patikrinsime, ar nėra įtrūkimų. Sumontuosime ir išbalansuosime. Tikimės, galėsite pagrįstai džiaugtis geru sukibimu su kelio danga.

Padangas užsakome iš motoday.lt. Greitas pristatymas, visada gera kaina. Nereikės rūpintis padangų atvežimu, jos bus pristatytos pas mus. Utilizuosime senas padangas. 

Kadangi mes negalime būti visų sričių profesionalai, patys padangų nemontuojame, ši darbą paliekame tiems, jį puikiai išmano.

  •  Nemokamai patikrinsime stabdžių kaladėlių būklę.

Už papildomą mokestį:

  • +10 EUR – Atliksime profilaktinį stabdžių „suportų“ patikrinimą, valymą bei sutepsime kreipiančiąsias ašis specialiu tepalu*
  • + 5 EUR – Pakeisime stabdžių skystį nauju (įskaitant ir stabdžių skystį)*

*Kainos galioja tik kartu su padangų montavimu.

Variklio tepalo ir filtro keitimas

 Plačiau apie tepalo bei tepalo filtro keitimą

Teplų bei filtrų visada turime vietoje, todėl nerekomenduojame sukti galvos dėl šių dalykų. Paliekate motociklą, pasiimate su pakeistais tepalais. Nereikia vežiotis jokių buteliukų, ar filtrų, tuo pačiu ir išvengiame neteisingo pirkinio. Taip pat pasirūpiname tinkamu naudotų teplų utilizavimu, kad bent iš motociklininkų puses ežerai ir upeliai nebūtų užteršti. Kitaip sakant viskas jūsų patogumui.

 

 Variklio tepalai 

Turime tiek pilnai sintetinių, tiek pusiau sintetinių tepalų. Parenkame juos pagal motociklą, variklio būklę, važiavimo ypatumus.

Naudojame šių gamintojų produkciją

  • MOTUL (5100 bei 7100)
  • Repsol

Tepalo Filtrai

Deja motociklams apart originalių filtrų galima gauti tik HI-FLO filtru. Kadangi jie populiariausi, juos ir rekomenduojame.

Papildomi darbai keičiant teplaus

Keičiant teplaus, apžiūrime aplink esančius mazgus. Aptikus kokius nors gedimus, būtinai juos pašaliname, arba bent jau įspėjame, kad reikalingas  rimtesnis remontas. Radus skysčių prasisunkimą toje vietoje, kur jo tikrai neturėtų būti, pasistengsime nustatyti iš kur gi jis ten sunkiasi??? Nepilnai prisuktas sąvaržas ir laisvus varžtelius būtinai prisuksime taip kaip jie ir turėtų būti prisukti.

Kainos:

  • Jeigu prie tepalo filtro galima prieiti nenuėmus plastmasių ( Suzuki "Bandit", Honda Hornet): Motul 5100 + filtras + keitimas + tinkamas senų tepalų utilizavimas + varinė poveržlė = 35 eur.

  • Atsižvelgiant į plastmasių reikalingų nuimti plastmasių kiekį: Motul 5100 + filtras + keitimas + tinkamas senų tepalų utilizavimas + nauja varinė poveržlė = 40-45 eur.

  • Jeigu prie tepalo filtro galima prieiti nenuėmus plastmasių ( Suzuki "Bandit", Honda Hornet): Motul 7100 + filtras + keitimas + tinkamas senų tepalų utilizavimas + varinė poveržlė = 50 eur.

  • Atsižvelgiant į plastmasių reikalingų nuimti plastmasių kiekįMotul 5100 + filtras + keitimas + tinkamas senų tepalų utilizavimas + varinė poveržlė = 55-60eur.

Motociklo oro filtro keitimas

Oro filtro keitimas: ką reikia žinoti?

Oro filtras yra svarbi variklį ir oro įsiurbimo (įpurškimo) sistemą sauganti dalis. Keičiamas dažniausiai nuvažiavus 7–10 tūkst. kilometrų.

Keitimas laiku turi įtakos kuro sąnaudoms, variklio ilgaamžiškumui. Labai svarbu laiku keisti motocikluose su karbiuratoriais. Laiku pakeitę filtrą gerokai prailginsite karbiuratorių aptarnavimo intervalą. 

Darbai

Kiekvienas motociklas yra skirtingas, todėl tikslią keitimo kainą iš anksto yra sudėtinga įvardinti. Dažniausiai reikia nuimti kuro baką. Tai nemenkas darbas, todėl per keletą minučių jo neatliksi. Visus darbus atliekame su meile, klaidas, jeigu tokių atsirastų, ištaisome. Taip pat, kaip ir visada, apžiūrime alpink esančius mazgus, pranešame apie pastebėtus gedimus.

Motociklo žvakių keitimas

Kodėl jas reikia keisti, kaip dažnai ir kas įskaičiuota

Motociklo žvakės uždega oro ir kuro mišinį. Nuo jų priklauso motociklo galia ir ekonomiškumas. Net ir į tokias smulkmenas nereikėtų žvelgti pro pirštus.

Pirmasis požymis, kad žvakių keitimo laikas jau atėjo, yra sėkmingai nuriedėti 7–10 tūkst. km., tačiau tai dar nereiškia, kad reikia pirkti žvakes ir jas keisti. Pirmiausia patikrinkime, kokia jų būsena. Galbūt užteks tik atstatyti tarpelį tokį koks turėtų būti.

 Taip pat reikėtų atkreipti dėmesį į:

  • netolygų variklio darbą
  • „pokšėjimą“ iš duslintuvo
  • „čiaudėjimą“
  • galios netekimą prie žemų apsukų

Tai tik keletas požymių perspėjančių, kad reikia keisti žvakes, tačiau nepamirškime, kad nė vienas iš šių požymių negarantuoja, jog užteks tik pakeisti žvakes. Dažniausiai bloga būna tik viena žvakė, tačiau rasti kuri iš jų yra gana sudėtinga. Visada rekomenduojame konsultuotis su specialistais. Aklas keitimas atmeta problemą, tačiau sudaro papildomų išlaidų kuriu galbūt ir pavyktų išvengti. 

Keičiant žvakes dažniausiai reikia nuimti kuro baką, oro filtrą, dar keletą kokių nors plastikinių detalių. Todėl rekomenduojame keičiant žvakes tu pačiu taip pat pakeisti oro filtrą, jeigu jis, kaip sakoma, yra „pakeliui“.

Cilindrų „Leaktest'as“

 Kas yra „Leaktest'as“

Tai yra kuro mišinio nutekėjimo iš motociklo cilindro testas, atliekamas specialu įrenginiu. Kitaip sakant, galima nustatyti stūmuoklio žiedų, vožtuvų sandarumą, įvertinti bendrą mechanine variklio būklę. Jeigu cilindro kameros sandarumas yra mažesnis nei 60 proc., tai reikalingas variklio mechaninis remontas, todėl karbiuratorių sinchronizavimas čia niekaip nepadės.

Šis testas taip pat nukreipia teisinga linkme šalinant su „negražiu“ variklio laisvos eigos darbu susijusias problemas.

 

Daugiau straipsnių...

ATSAKINGAS MOTOCIKLŲ REMONTAS

 

Parkavimo sistemos

Saugi parkavimo sistema

Parkavimo-sistema.lt

GPRS sekimas

GPRS sekimo įranga

Saugusauto.lt

Nuotolinis užvedimas

Nuotolinis užvedimas

Saugusauto.lt