Kawasaki Ninja 250: karbiuratoriu išėmimas ir valymas ultragarsu
Šį kartą pacienas yra šis „Kawasaki Ninja 250“, 2010 metų gamybos. Problema iš pirmo žvilgsnio paprasta, po žiemos „miego“ užakę karbiuratoriai. Taigi iš pirmo žvilgsnio darbai tokie: traukiame lauk, valom ultragarsu, reguliuojam ir važiuojam.
Tačiau, dėl pakankamai ankštos rėmo konstrukcijos, daugybės aplinkių komponentų bei kažkieno atbulų rankų, padirbėjusių dar iki tol, kol šis mottociklas papuolė pas mus, karbiuratorius ištraukti buvo tikrai gana sudėtinga. Tik jų išėmimas užtruko apie 4 val. Ardymui karbiuratoriai pasidavė lengvai, tačiau „nugludinti“ varžtai rodo, kad kažkas juos jau bandė ardyti. Nepaisant to, visas tarpines pavyko panaudoti pakartotinai, nieko keisti nereikėjo. Viskas pavyko kuo puikiausiai, išskyrus tai, kad sklendžių ašys šiek tiek sudilusios, o tai gali turėti tiesioginės įtakos sinchronizacijai. Kad ir kaip būtų, galiausiai viską – tiek reguliavimą, tiek sinchronizaciją pasisekė sutvarkyti kuo puikiausiai. „Kawasaki Ninja 250“ turėtų važiuoti be priekaištų. Tik ššbandyti dėl prastų oro salygų šįkart nepavyko.
Tikiuosi, peržiūrėję video pamatėte, ko tikėjotės. Turite klausimų? Užduokite juos komentaruose po peržiūrėtu video „youtube“ kanale.
Spauskite „Subscribe“ ir „Like“, kad galėtume tęsti
Ačiū visiems žiūrėjusiems iki pabaigos.
Karolis